Badväder

Måste börja med att tacka Sabina för alla tips! TACK! Känns mycket bättre nu :) <3

Idag så har det varit fint väder! Mycket välkommet efter flera molniga dagar (Y). Så mesta delen av förmiddagen har jag solat i trädgården :)
Nu ikväll så cyklade jag och mamma ner med hundarna till stranden! Jag cyklade med Foxy och hon blev väldigt snabbt trött xP Ändå kämpade hon på hela vägen ner till stranden, en liten fighter är hon allt! Pappa mötte upp oss  vid stranden. Han hade varit och lämnat min lillebror vid Eskilcupen, så Foxy fick skjuts hem i bilen. Det blev hon nog glad för! xD

I alla fall så hoppade pappa och jag i och doppade oss i havet! Väldigt uppfriskande som pappa säger xP Där träffade vi en pratglad stockholmar-tjej! Pratade verkligen non-stop! Kunde dyka och höra henne under vattnet också :O
Nu ska jag gå och duscha av havssaltet!

Love to the people! ;)

Kommentarer
Postat av: Sabina Zander

sv: Om du klickar på HTML knappen ovanför inlägget på din blogg och sen klistrar du in texten under filmen på youtube - det står: "bädda in". och sen funkar det :) Kolla din mail! :D

2010-08-06 @ 20:22:22
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0