PLÖNNINGE

ÄNTLIGEN!


Nu har jag fått reda på att jag kom in på plönninge! Börjar på måndag, lite blandade känslor( nervös och glad såklart). Finns ingen plats på internatet som det är nu men ska bo i huset vid ridskolestallet så länge, dom tyckte det var bäst att jag var med från början :)
Men nu är det slut också. Kommer aldrig mer
*Gå i samma klass som Joss och snacka om Converse och allt möjligt! Kommer sakna helvetets härskare som as!! <3
*Aldrig gå i samma skola som Zandra och Matilda M <3 Kommer sakna er också, såklart! Ni gjorde min dag när jag mötte er i korridoren! <3
*Behöva stå ut med min jobbiga klass på Lundåker!! :D
*ALDRIG MER behöva gå till Lundåker igen!!! :D
awww nu blev jag lite ledsen för att jag typ inte kommer träffa mina bästa vänner längre :( <3
MEN kommer slippa allt jobbigt folk i Gislaved så väger upp det lite (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0