Skolan..

Nu bor man på internatet i Plönninge. Många schyssta i klassen men ingen riktig vän ännu..

Jättetråkigt på rummet och internet funkade inte så gick till biblioteket ett tag :) Sen ska jag köpa lås till mitt skåp :P Hade varit roligt att ha m egen häst för då skulle ma ha något att göra! Nu e det liite segt... Men då skulle jag inte kunna åka hem på helgen och tror faktiskt jag behöver det, i alla fall nu i början! Sen är det tänkt att jag ska åka hem varannan helg ( om jag har med mig egen då).

Idag slutade jag vid 2 :) Haft ridning och djurkunskap( snurrar i huvudet! För mycket information xP)

Ridingen gick helt okej, men rider inte häst ofta så lite knepigt att ta sig upp på och så (sadeltvång) xD Men Dirigent var rolig att rida och om jag rider han fler gånger kommer det nog till och med gå bra! :)

I djurkunskapen gick vi igenom schemat, temat, baskunskapskontroll osv osv.. Huvudet var inte med där :O

TACK FÖR ATT VÄNNERNA FINNS <3

Ni betyder så mycket <3

Kommentarer
Postat av: Josefin Zander

Du får ta kort på stallet o skolan :D Vill se ;D <33

2010-08-17 @ 22:59:53
URL: http://josefinzander.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0