Datan är sönder ..

Kunde inte uppdatera igår då datan gick sönder och där finns alla bilder och filmer! :S Däremot kan jag erbjuda tre nya filmer, en från Florrans träning igår, en från idag  och en från Lucia- kadriljen idag, då jag red lilla rädda Herak som hoppade för allt han såg xP Titta efter en vit ponny som sneddar hela kortsidan mot publiken ;)

Lite synd eftersom vi red igenom programmet i förmiddags och då gick han skitfint i form och avslappnat, men när publiken och musiken också var med så spände han sig för allt och gick med huvudet i taket ... Men han är lite feg , allmänt också :P.

Vi har gjort programmet själva och många av oss ( t.ex jag) red ponnyerna för första gången idag ;)




Kan också säga att Florran gått super denna helgen! Hon är inte världens trevligaste, men dock en av dem finaste ponnyerna jag ridit ;) <3 UNDERBAR! :D Ridit barbacka både fredag, lördag och söndag då jag ändå bara skrittat och travat, men nu i veckan ska hon börja galopperas igen :D Härligt!



Bara en vecka kvar till lovet nu, ett prov kvar (Y)!

Kommentarer
Postat av: Matilda M :D

haha vi ägde på kadriljen xD fast alla gör lite fel då och då ;) <33

2010-12-21 @ 21:24:21
URL: http://pontiacbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0