Julstök!!

Inte hunnit uppdatera då jag haft fullt upp med presentinslagning, glögg, pyntat granen så gott det går( den är väldigt svag ) och massor mer!

Det träningsrelaterade som ni har missat är att jag och Florran i onsdags jobbade med bommar och avsaktningar från galopp, vilket gick mycket bra. Idag har jag också ridit ut och det blev två galopper och vi höll jämt tempo hela tiden! Härligt! Hon försökte inte öka en enda gång! Sedan blev det mycket travsträckor och det tyckte hon var skönt :). Har också hunnit tända lyktan hos Lima <3.

Ikväll blev det sista inslagningen, lagt julklapparna under granen, druckit glögg och skulle kollat på bingolott, men såg istället en av dom bästa filmerna jag någonsin har sett! - Holiday heter den och det är Cameron Diaz och Jude  Law som var mina favoriter<3 Den handlade(kortfattat) om två tjejer som böt hus eftersom de båda haft killproblem och när de gör detta förändras hela deras liv till det bättre! :D Ni måste se den, rekommenderar den starkt! En riktig "Feel-good" film <3
Kann också nämna att min data är lagad och alla bilder finns kvar, tacktacktack säger jag bara! <3
Nu är det visst redan julafton och även min födelsedag! ;D Men ska ta och sova lite innan det blir dags för detta ;)
GOD JUL ALLIHOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0