Life goes on- even if you want it or not.


Provred en D-ponny idag:) den va nog den finaste dressyrponnyn jag har ridit och va jättefin,  Comet heter den( flugskimmel såklart(a). Först red Anna, ägaren så vi fick titta hur han rörde sig. Sedan hoppade jag upp o till sist red mamma en stund och han bar upp henne jättebra!

Sedan hoppade Anna honom och de hoppade typ 120 , fast han peta lite(hon va nervös, det va värmt, tränat 130 dagen innan... många förklaringar att välja på (Y))
Sedan hoppade jag upp t 1m blir nog mer nästa gång, men han var himla svettig redan så :) Ibörjan gick det asdåligt innan jag fattade hur han skulle ridas och då kom vi för långt ifrån o jag tappa stigbygel o det var inte fina hopp xP Men i slutet fick vi till några rikligt fina skutt, hade svårare att följa hans hopp än limas <3 men man kanske vänjer sig:)

I vilket fall ska vi nog åka ner o träna för deras hopptränare en gång så både ägarna ovh vi får veta vad han tycker, det enda jag är osäker på är om jag är för lång? :S (vill inte!) kändes inte så men såg lite så ut på korten... Ska känna efter nästa gång(y) Lägger upp en bild i alla fall :)

Tack o hej leverpastej!





älskling- du finns alltid alltid i mitt hjärta!!!! ingen kan ersätta dig, hoppas du vet det! <333

R.I.P finaste limsin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0