Fem långa månader...


Jag fattar inte att det var mer än 5 månader sedan du försvann från mig. Du lämnade mig ensam kvar och jag älskar dig än. Ingen kommer någonsin att ta din plats i mitt hjärta, den är din för evigt <3.

Det var du som lärde mig det mesta jag kan, på dig kunde jag känna mig trygg. Du gjorde aldrig någonting om inte någonting var fel. Du är den snällaste första ponnyn man kan ha! <3

Vi tävlade upp till LB hoppning, LC dressyr och Debutant fälttävlan, och du kunde klarat allt och lite till om dina ögon inte svikit dig... <3. Du hade aldrig mått så bra i kroppen och man såg att du var nöjd. Men plötsligt blev du osäker och man märkte att något var fel.

Du lärde mig förstå, att änglar kan man bara få till låns... <3


Vila i frid, för du, om någon, förtjänar det<3


PS. I love you...

Du vet att jag alltid kommer älska dig, att ingen kommer ersätta dig och att du för alltid har en stor del av mitt hjärta som ditt eget<3 Älskar dig Källstorps Lima <33    11/6- 2010 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0