Första utegaloppen!

Idag sov jag läänge (Y). Det behövdes efter veckans sena kvällar och så satt jag med datan sent också ;P. Så kollade på tv, åt mat och åkte upp till Florran :)

Fortfarande ganska sur i hanteringen idag också, känns som att jag måste börja om från noll igen. Ska göra det imorgon ( hålla på med positiv inlärning och sådant). Funderar också på om Florran skulle behöva NH-tränas men  vet inget om natural horsemanship! TIPS på övningar mottages tacksamt! :D

Idag red jag ut och galopperade för första gången utomhus, hon var jätteduktig på att hålla tempot och man kände hur hon njöt av att sträcka ut! Båda första galopperna var hon lätt att sakta ner, tredje blev det svårare (A). Men hon stannade såklart, men det tog lite längre tid bara :).

Pratat länge med Jenny ikväll med <3! Alltid roligt :D

Nu ska jag kolla tv, tror jag iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0