Löördaag :)

Idag så åkte jag och mamma till värnamo för att köpa farsdagspresent (Y). Köpte en färglad mössa till mig :D den är blå, turkos, vit, gul, röd och med en turkos tofs på topp (Y). Låter lite virrigt men den ser bättre ut på ;) Kanske ska lägga upp en bild på denna färgglada sak?

Sedan åkte jag och mamma upp till stallet :). Red ut på Florran och intervall-tränade lite (Y). Lekte lite jockey också, ahhaah det e kul ;D <3 Florran var lite mysig efteråt och jag stod och klia henne på manken en bra stund :D <3

Funderar på att byta hage på henne då Gunde har börjat mobba henne lite. Men avvaktar och ser, för han har redan minskat på det.. Om hon inte står med honom måste hon nämligen gå in vid 1 "/ Det gillas inte!



Nu börjar snart en film på tv, så ska gå och kolla upp detta (Y)!
TIPSA OM NI vet någon billig, bra boggie till salu :D
Och vad ni tycker om Italian Fieldboot från Treadstone? Vet ni något om dem?


Kommentarer
Postat av: Sabina

sv:hihi! varse! :)

Tycker dom ser lite stora ut i vristen... men vet inte! ;)

2010-11-14 @ 07:06:51
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0