Stalljour

Denna helgen har jag och mamma stalltjänst med en till i stallet. Slapp åka upp och fodra :D Sedan upp o släppa ut alla hästar, fixa till Florran och sedan sopa hela stora ridhusets väggar, gjorde allt utom sista 20 m själv! :O Riktigt jobbig, gjorde det bara för att det var städdag :P

Så blev det,lite senare då, att leda runt Florran ett tag :). Hon har blivit mycket, mycket bättre men för att det helt säkert inte ska komma tillbaka ska hon vila 1 vecka till! Jag är verkligen jätteridsugen nu och imorgon är Clear rounden som va skulle varit med på "/. Känns verkligen surt att börja så här. Vill ut och träna nu så man e i form till våren! (Y)
Nu har jag och mamma bakat björnkaka, och ska nog kolla lite på stockholm horse show på tv nu ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda :D

varför missar jag allt på Gark nuför tiden? :( <33

2010-11-30 @ 19:35:17
URL: http://pontiacbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0