Torsdag är myskvällen




Torsdag är alltid så mysigt på Plönninge! Då träffas skitmånga i klassen och tränger ihop sig i Julias och Louises rum för att titta på Vampire Diaries <3 Saknas bara lite ljus så blir det perfekt, men vi har inga ljus.. xp

Iallafall! Onsdag var en tråkig dag, bara vanliga ämnen som idrott, matte, svenska och engelska "/. På svenskan så hade man redovisning av sin plasch och är ganska nöjd med den :). Sedan pluggade man på provet som är på fredag om djurskydd och smittrisk! Det vill bara inte sätta sig!




Idag så har jag haft ridnign på morgonen och knappt någon stalltjänst alls, för de andra hade jobbat så bra innan min gryupp (Y)! Så fettade in flera torra träns, skorna och kollade på när andra gruppen red :)

Jag hade dressyr och red Zaskia, som jag haft en gång på galoppen bara :P. Då var hon stel som en tegelsten (Y). Red henne med halsförlängare och i början gick det inte alls bra och hon ville absolut inte gå i form och då hårdnade jag i handen och då blev hon ännu starkare såklart. Men i slutet red jag med en mjuk hand och då gick hon faktiskt riktigt fin, lite långsamt ibland bara :D. Men om jag rider med halsförlängare kan jag tänka mig rida henne igen (Y).

Nu ska jag plugga på provet igen, och det kommer jag göra på reklampauserna i Vampire Diaries också hehe ;)

Peace and Love ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0