Uteritt

Äntligen klippt mig! Jättelänge sedan så nu var det dags! xD Tog bara det slitna och kortade luggen lite ;P

Idag så cyklade jag till stallet. Svängde förbi Granngården på vägen men de hade inga mjuka borstar överhuvudtaget! Köpte ett pälsglans istället för det behövs alltid ;).
Red ut vid halv fem, senare än jag tänkt mig så blev bara banvallen så man slapp trafiken :). Blev bara skritt och trav ute men red ett tag i padocken efteråt så Florran fick jobba lite. Det gick bra och hon slappnade av fint :D.
Idag så var hon jätteduktig när jag tog av täcket också( Det tycker hon nämligen inte om)! Hon stod helt stilla och gjorde ingenting alls! Morot för det (Y)!
Anmält mig till Jens Fredricsson-kursen nu! Få se hur detta går ;D! Blir nog hoppning imorgon i allafall! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0