Helgen och ridprov!

Helgen har varit lugn, mest tv och plugg (Y)...

Provred två ponnier igen, den ena var skäcken som jag ridit en gång innan :). Det gick jättebra, lärde mig lite hur hon skulle ridas! :D Vi får se hur det blir med henne :D

OBS! Här är en bild när mamma red :)





Den andra var en jättefin dressyrfux som gick jättebra i dressyren men inte var helt ärlig på hinder.

MÅNDAG : Hände inte mycket, jobbade lite med debatten och lagade mat med vännerna :). Flummkväll också, tack Claudia och Louise ;)

TISDAG: Idag har jag ridit upp Caprilli-programmet på Diwa, det var inte många som fick hästar dom önskade. Det gick mycket bättre än senast jag red henne, för hade mer stöd i handen nu :). S programmet gick helt okej, lite svårt att stanna efter hindrerna bara (A).

Haft matte och ligger visst före, och läraren pratade bort hela lektionen (Y). Typ frågade vad vi tyckte om Plönninge, var vi kom från och varför vi sökte hit :)

Nu ska jag ha glosförhör!! Kanske uppdaterar senare, annars imorgon ^^ Ska nog jogga efter skolan om ni vill veta ;)

Bye <3

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Har läst lite på din blogg och förstått att du letar ponny för du bara har 2 år kvar på ponny :)

Jag satt i samma situation dock hade jag 2,5 år kvar då men nästan lika. Jag tappade hoppet o börja leta storhäst. Men insåg att nej jag är ponnyryttare i 2,5 år till då ska jag f*n utnyttja det!

Jag hittade aldrig en ponny att köpa, däremot hittade jag en underbar ponny som jag tog hem på foder som en "språngbräda" upp till storhäst. Eftersom jag hade den ponnyn hemma var det precis som om det vore min egen så om du inte är helt "låst" på att du måste KÖPA kanske foder kan vara ett alternativ?

/mvh Yohanna

2011-04-19 @ 18:11:38
URL: http://carissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0