Hem igen!

I fredags var det dags att åka hem igen! Veckorna går så fort nere på Plönninge, jag menar, det är ju redan snart höstlov och sedan min första praktik! :D Bara en vecka den första gången men efter jul blir det två veckor :)

Känns inte så stor skillnad att börja gymnasiet och som det var att börja högstadiet. Känner mig inte särskilt mycket äldre men tycker att det är roligare ämnen här nere! T.ex Djurkunskap (Djurens naturliga beteende, beteende störningar och varför de uppstår och mycket mer), Hästkunskap ( Hästens skelett, longering, visning för hand, frisering mm.) och såklart ridning! :D
Just nu håller vi på med ett nytt tema som heter uppdrag granskning och jobbar då med lagar för djur- och hästhållning.
Jag själv är inte så van att rida olika hästar så det är lite kämpigt i sig men det går ;)

Idag så vet jag inte vad som händer (Y). När jag vaknade kom jag på att jag försovit mig till Garkus mötet :S. Glömt att anmäla mig till middagen Gark bjuder på ikväll också! :O Hur lyckas man? Jag vet inte :)

Nu ska jag hitta på något annat, see ya ;) <3





En bild säger mer än tusen ord ;) En del av Garkus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0