Lite uppdatering!

 I helgen har man varit på barndop åt min kusins barn Viggo (Y) och ätit mycket godis :D Hann inte träffa vännerna denna helgen :( <3 saknar er!

Måndag: Åkte till kiropraktorn i Värnamo och sedan åkt tåg med Emilia från smålandsstenar (Y) Roligt värre :D Sedan har jag lärt mig hitta från stationen till norra station! Missade första lektionen och kom ca: en kvart försenad till den andra menmen :)

Blev matte-plugg på kvällen och sedan sökte jag på halloween-dräkter på Julias data :D Vill på Halloween disco ;D

Tisdag: Ridning på morgonen! Hoppade Flugan, stallet minsta (och piggaste) häst :D Hon var jätteduktig men jag red inte så bra idag "/. Så Malin blev lite sur för jag inte kunde säga något jag var nöjd med (A)... Tillslut kom vi överrens om att kombinationen gick ganska bra :P

Haft matteprov nu, det första denna terminen, och det gick helt okej ^^.

Nu ska jag snart ha svenska :) Så skriver mer någon annan dag! ;D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0