Lycka och Höstlov!

Torsdag blev det som vanligt Vampire Diaries mys <3 Detta är nästan höjdpunkten på veckan känns det som! :D

Fredag
hade vi matte och djurkunskap. Slutade redan vid halv 12! :D

Åkte buss till Halmstad där jag och Frida åt på MacDonalds och sedan vid 13.30 så började den "riktiga" resan hem ;). Väl i Smålandsstenar börjar bussen köra åt fel håll (mot bredaryd) och då visar det sig att bussen inte skulle till Gislaved (som den alltid kör till annars?)! Väldigt konstigt. Men hittade tillbaka och gick runt lite medan jag väntade på att mamma skulle komma o hämta mig (Y).

Nu blir det snart Hästskötarkurs, som enligt mig är den roligaste aktiveten på året för Garkus styrelsen ;D. Skrämma lite barn är alltid kul (A). Men orkar inte sova där (det är Fre-Lör) eftersom jag är borta hela veckorna :P

Dessutom blir det besiktning på måndag! Bara att hålla tummarna allihop! :D:D:D



ÄNTLIGEN HÖSTLOV!!!!!!! :D:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0