Onsdag

Idag har min klass kollat på filmen "Seabiscuit"! Den var jättebra :D <3
Handlar om en galoppör och en jockey som har samma livsöden och om man bara kämpar kan man uppnå i princip vad som helst.

På eftemiddagen hade jag ridning. Vi hösilerade alla stallen och tog in alla hästar i ösregnet(Y). Mycket  mysigt.

Vi hade dressyrlektion och övade på övergångar och ställningar. Jag red Karill och han var faktiskt inte så sur som jag trodde han skulle va :). Det gick till och med ganska bra :D. Förutom att han har en omöjlig galopp xP. Men fick till avsaktningarna riktigt bra (Y).

Sedan blev det tacos i matsalen,det gillas och nu sitter man i datasalen och söker lite inför debatten imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0