Sista chansen?


Idag så åkte vi till Linköping för att provrida ett skäck-sto :) Surig i i hanteringen och sånt. Hittade inte knapparna i dressyren men stundtals gick det bra. Däremot gick hoppningen skitbra! Kände mig helt trygg och vi hoppade lätt en meter, även om hon var väldigt pigg, hon var svårare att hålla i dressyren faktiskt. Vi ska fundera några dagar och återkomma sedan, men tycker om denna ponnyn :)






På hemvägen förbi Tranemo svängde vi in och provred en skimmel-valack och det gick helt okej, men jag kände mig för stor "/. Men hon som red ponnyn för tillfället gav mig många bra tips iallafall! :D



Nu ska jag packa och sedan sova, godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Josse

sööt :D

2010-10-11 @ 17:57:58
URL: http://josefinzander.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: :) Ja!



Fan skäcken va :)

2010-10-11 @ 19:48:49
Postat av: Matilda :D

va skäckstoet verkligen en D-ponny? xD annars va den snygg :D men Orezo va riktigt fin med! ;) <3



MISS U! <333

2010-10-18 @ 19:33:09
Postat av: Anonym

vilken snygg skäck....;)

2010-10-29 @ 22:08:42
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0