Back on track

Tillbaka nere i Plönninge igen :P Ångrar inte att det blev det här ändå. Lär mig roliga och användbara saker varje dag! :D

Idag har vi haft mentorstid, svenska, och djurkunskap!

Trodde att jag var klar med min rapport som ska lämnas in ikväll, men visade sig att jag glömt göra en sammanfattning och då får man inte högre än G :O Så sa till lärarna att de inte fick läsa den förrens jag gett dem en ny ;)

Nu är den fixad och klar, ÄNTLIGEN, så nu ska jag till rummet och plugga vidare på andra saker. Provet på fredag t.ex. -.-

Sedan sa Claudia att det blir glass med chokladsås! :D Kolasås är ju godast, men iallafall! Jag är hungrig xP

Skriver mer imorgon, för då har vi ridning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0