Back to Plönninge!


Igår åkte jag ner till Plönnigen igen!
Hade genomgång av nya temat och hade roligt som vanligt :)

Idag har man varit i stallet hela dagen! Först Galopp (och det gick mycket bättre denna gången!) och för första gången hade vi hela stallet i stalltjänsten :O Hmm... Plönnige har typ 70 hästar lr något?

Efter lunch skulle vi ha "Frisering" av hästarna men vi åkte ( jag cyklade och Agnes och Rebecka åkte moped -.-') till Blondie, Agnes häst :D Jag har typ (genom att kolla in Agnes stajl ;)) lärt mig rycka manen! Wooho! Sen lärde Rebecca mig knoppa ordentligt xD Jag är typ sämst på sånt här xP

Käkat nu, datan och sen får man se va det blir ;D

Besiktnig av denna snygging på fredag! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg ponny! ;)

2010-10-05 @ 15:58:28
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0