Fundersamt

Igår så besiktigades Billy. Han gick igenom men fick en anmärkning som vi, och även ägarna,ska fundera över denna helgen. Så vi får se hur det slutar :)

Idag gick jag upp tidigt (för att vara mig), redan vid klockan nio, utan väckning! Kollade på ett program på tv som jag missade igår och har sedan under nästan hela dagen ägnat mig åt Limas album. Klistrat in bilder från och med hösten 2009, så det tog några timmar. Och det blev bara en sida kvar på albumet så ganska bra timing där ;) Jag grät när jag skrev till dom sista bilderna... Jag saknar min älskade ponny <3


Nu ska jag hjälpa mamma duka och sedan blir Thaigryta med fisk och nudlar med currysmak ;) Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0