Hemma igen!


Nu är jag hemma igen och nu kommer lite uppdatering för dom senaste dagarna!

I torsdags hade vi klassråd och pratade om klassjackorna vi vill beställa och just nu verkar det som de flesta vill ha Kingsland och vi har i alla fall bestämt att vi ska köpa jackorna från Kungsbacka! Sen har vi pluggat på provet som vi har BKK (bakunskapkontroll) i djurkunskap på tisdag och på onsdag har vi VG-MVG prov på samma sak :P

På kvällen kollade vi på Twiligt nere i skolans biosal :D Edward e snygg när han ler, det var länge sedan man såg :*

Idag hade jag BKK på "Visning vid hand" och "Longering" på Fjellaregård. Det gick helt okej men gjorde lite fel på longeringen först xP Men  fick G :D ( man kan bara få G på BKK).

På eftermiddagen hade vi djurkunskap igen och pluggade hästskelettets delar, fodersmältning och liknade saker :)

Sedan åkte jag in till Halmstad Norra Station. Därifrån gick jag och Rebecca till en godisaffär och handlade lite (A). Tänkte svängt in på H&M och köpt min jacka <3 men hann inte det! Hoppas den är kvar nästa vecka! :S

Sedan gick vi till Norra station igen och nu var det fullt med snygga killar (A)!
Så nu e jag hemma igen i alla fall :D
<3


Skolan                           Huset jag bor i            Min sänghörna xP        Ridskolehästarna (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0