Home, sweet home


Idag så hade man matte. Mitt hatämne (Y). Först fattade jag allt han sa. Sedan skulle jag göra det själv och behövde hjälp på typ varenda tal??

Svenskan jobbade jag med rapporten och Mary läste lite, och hon tyckte det såg bra ut, förutom att jag skrev "dom" istället för "dem" eller "de"... >.<

Djurkunskap! :D Såg en asläskig (enligt mig) film :S En lejonflock som attackerade 3 buffalos. De tog ungen och slängde i den i vattnet, biter på den och allt! När de sedan ska dra upp den till land kommer en krokodil också och börjar dra!? Men den ger upp som tur är, men man hoppades bara att ungen skulle dö fort. Men då kom föräldrarna tillbaka(!) med en förstärkning på ungefär 20-30 andra buffalos! De jagar bort alla lejonen och kalven, som faktiskt lever fortfarande och kan stå och gå själv kan följa med sin flock hem :O Shit, detta e flockbeteende och det är riktigt coolt!


Här är filmen!
http://www.youtube.com/watch?v=LU8DDYz68kM


Sedan åkte jag hem och i Hyltebruk hinner Amanda plötsligt ifatt min buss, fast hon åkte en halvtimme senare från halmstad, och man kan säga att vi var lite chockade! xD Men roligt va det :D

Mest blivit datan ikväll och planering inför imorgon då det blir filmkväll med Josefine, Matilda och Zandra, om hon är frisk! :D Asnice , de bästa av alla <3
Imorgon är det också Garkus möte!

Hittade denna texten på lovicious.blogg.se och den är, enligt mig, väldigt peppande!






expect the best,
be prepared for
the worst,fuck
what others
think&do your
own thing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0