Tjejkväll och provridning!

Igår så var jag på Garkus möte och planerade kommande aktiviteter :)
Senare så var det tjejkväll med bästaste Matilda Magnusson och Josefine Collin <3<3
Joss hade jag inte träffat sen skolavslutningen :O

Det var tänkt att vi skulle sett Eclipse men så blev det inte, det fick bli två andra filmer istället ;) Vi gick/fotade till pizzerian och hämtade våra kallnande pizzor eftersom vi stannat och köpt godis (och fotat) xP

Väldigt mysig kväll som måste göras om! Saknar er redan <3



Idag så vaknade jag och Matilda runt halv 12, eftersom vi lagt oss halv 3 kvällen före (A).
Jobbade med min rapport som ska in på måndag och nu är den i princip klar!

Vid 5 åkte vi och provred en 6-årig D-ponny som inte stod alltför långt ifrån oss. Den var jättemysig och trevlig att rida med väldigt stark i galoppen och ville bara springa! Kan bero på att det var blåsigt och hög luft. Annars gick det bra men kände inte som att det var vad jag letade efter.

Men han var otroligt fin! :) Kommer en bild här! Nu ska jag ladda upp bilder på facebook från tjejkvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0