Ullared

 Idag är jag hemma och då bestämde jag och mamma oss för att åka till Ullared, en lördag och allt, smart! Då får man ta fram armbågarna!

Hästigt: Köpte väst i röd, en grön rid t-shirt, två ryktborstar,  varma ridvantar, stövelstrumpor och hästgodis :)

Annat: Köpte en färgglad lång skjorta, två luvtröjor, headset, hårinpackning, smink och lite andra småsaker, pluss godis, såklart!!

Väldigt roligt- Ullared in my heart! <3

På kvällen blev det rengöring av min ryktsaker, youtube och Fullt hus 2! Taylor Lautner var med där, ännu sötare än han är nu!! Awwww! <3 Stackars mamma som behövde lyssna på hur söt han va varje gång han var i bild (" Såg du? SÅG DU? TAYLOR LAUTNER!! Guuud så söt han är!" Typ så lät det xD).

Tack för dagen, familjen är bäst <3

Imorgon blire  bästa Matilda Magnusson <3<3



Här kommer en bild på bästa ponnyn och mig- Källstorps Lima <3
Rest In Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0