Skolfoto!


I tisdags så hade vi ridning och då red jag Barriär igen. I början hade jag svårt att hitta knapparna och han spände sig men efter ett tag slappnade han av och gick fint i form och gjorde jättebra skänkelvikningar, och det är något som jag har svårt för!

Sedan hade vi matte och svenska och då började jag skriva lite på rapporten som ska vara inlämnad på måndag. Den handlar om "Bandet mellan sto och föl".


I onsdags så hade jag beteendestudie och då kollade vi hur två hästar som aldrig gått i samma hage reagerade och vi lade in en presenning och kontrollerade hur de reagerade på det.

Sedan hade vi galopp på eftermiddagen och det gick helt okej, jag red Zaskia :) Rebecca tog lite kort så dom måste jag se! På eftermiddagen så städade  jag och kollade på Idol hos Julia och Louise:)


Idag så har vi än sålänge bara haft datakunskap och skolfoto! Tror det blev helt okej, för första gången på 3år typ, wow! Sen ska vi ha svenska, kunskapstorget och idrott.


Peace n' love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0