Påsklov, yeeey!

Ska bli skönt att äntligen kunna sova ut och göra vad man vill, fast har 4 prov veckan efter lovet så måste typ plugga också... Hatar när dom lägger prov så,

LOV är LOV och LOV betyder LEDIGHET, FRIHET och GLÄDJE! Tyvärr passar inte prov eller läxor in någonstans på denna beskrivning och det är mitt argument för att flytta proven till andra veckan efter lovet! ^^

 

Iallafall, idag så red jag ut på Florran och konditionstränade! Längtat jääättemycket efter det när jag varit nere i skolan då solen skiner, fåglarna sjunger och... man har ingen häst att rida ut på! :( Då går jag ut och springer (WOW) för att åtminstone få njuta av solskenet på något sätt..

Red iaf ut, om att vända fram och tillbaka på banvallen kan kallas det(hatar våra ridvägar.. ), och galoppera mycket med korta pauser med skritt imellan. Gick jättebra och hon försökte bara öka farten en gång, annars rullade vi på jättebra ^^. Skrittade av i minst en kvart efteråt och stretchade och masserade lite :) När jag ändå var igång fick hon sina hovar penslade. Ingen kan ju säga att hon inte är vacker iaf :D

Hitta en ny favoritsångare btw- Sam Tsui! Sök på spotify folk! ;D


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha sam tsui har jag vetat om länge alex ;) <333



Vi får ses på lovet!!

2011-04-17 @ 20:55:15
URL: http://rydryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0