Plönninge, Haverdal och ridning!

Nere på plönninge igen!

I måndags så bestämde vi (jag, julia och ida) oss för att cykla och kolla på några stall och sedan cykla till Haverdal! Det var skitfint väder och då blir jag skitglad ;D  Så enkelt är det bara! Himlen var helt blå och det var vår i luften! Vi åt glass utanför Ica och letade seda efter stranden... När vi väl hittat den så åt vi våra vackra kinderägg och fotade lite ;) Skithärlig dag <3





Idag så har hela klassen haft ridning med pulsklocka!
Red Chitroon och han var jättemysig, dock var inte galoppen särskilt lätt att sitta i (han är f.d. galopphäst) men den blev bättre! Han gick stadigt i form och var allmänt okomplicerad, tycker om honom! Så han får vara med på min favorithästlista(som jag kom på nu..). På denna lista finns även Alure från plönninge, fast hon har åkt hem "/ Det är jag verkligen jätteledsen för, hon var lagom busig och pigg, men ändå fin att rida!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0