Ridning!

I torsdags så skulle jag och två andra rida lite på skolans hästar, men vi fick inte tag i chefen så det blev inget "/ Istället filmade jag Evelina när hon red och fick sedan rida lite på två klasskompisars hästar; Bellis och Fritte! :D TACKTACK TACK! <3
Så hilma snällt av dom! Det gick helt okej, Fritte var lite jobbigare än förra gången dock, typ stlear?, men slappnade av fint ibland :P. Bellis var svår att sitta på i traven så lutade mig aaasmkt bakåt för att komma ner ordentliget- inte vakcert men det funkade xP

Idag så åkte jag hem tidigt, åt lunch på mc donalds- ensamt mobboffer igen! Tack för att jeanette typ skratta åt en ockås när hon gick förbi till stationen..
Red Florran och hon slappnade av mycket, mycket bättre än senast jag red henne, men inte tillräckligt mycket enligt mig "/.. Aja sedan blev det dusch för Florran, flätor, hovolja och pjamas ;).. Själv putsade jag nästan allt också och packade sadelskåpet ^^
Måste verkligen sova nu för ska upp vid sex! Men jo förresten!! JOSS- du e saknad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0