Sunny Day- AGAIN :D

okej. Ett snabbt break från vad jag egentligen borde börjat med för länge sedan (matten..) och så måste jag planera ihop lite hästiga saker! Som att få fredagen att gå ihop. Måste nog ta ledigt sista lektionen i skolan så jag hinner hem rida, putsa och packa innan bangången till terrängen i Tranemo kl 19,00! Peerfect..


Idag har jag pluggat matte i stort sett hela dagen, tog en liten solpaus och senare blev det stallet :).  Hon är fortfarande lite stum på det nya bettet så bad mamma hoppa upp och känna lite på henne.
Hon tyckte också hon var stum men efter ett tag när mamma ridit blev hon lite bättre och stundtals fick jag till dressyrsitsen:
Höften och magen fram och axlarna bak och djupt ner i sadlen! ^^(inte hunnit rida in mig i dressyrsadeln heller, det hjällper inte så mykcet heller ;) )
Imorgon bitti bär det av till skolan igen! Det jobbigaste med att bo på internaat är att ta sig dit varje vecka -.-'

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Carissa har ett otroligt starkt o stadigt psyke säker och lugn i alla lägen oavsett vad som händer, och då är hon nyss 4 år fyllda :o

2011-04-25 @ 22:44:54
URL: http://carissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0