Trav!

Idag har jag o jeanette fått en snabbgenomgång i trav. Inte varit med på en enda travlektion och är alltså lite efter xp. Att köra va ju asenkelt, selningen var desto svårare... Typ 100 remmar? MENMEN! Tur att man inte ska bli kusk ^^

Har både hunnit äta tacos idag och åkt och storhandlat på ica maxi :D Så nu har jag massor av mat och är glad att kunna slippa mina makaroner m sås som jag levt på i nästan ett helt läsår! Så nu har jag fiskpinnar, schnitzel,potatis, gurka, ärtor (ooh ja, jag tänker bli nyttig!! :O ) o annat gott! Köpte också godis till stalltjänsten i helgen, inte det kuligaste men ändå "/ Typ 3 prov nästa vecka så nu måste jag plugga, Baiii <3

Här kommer en bild målad av min klasskompis Ronja! Grymt duktig :D
Dock försökte amanda ta åt sig äran.. ;)


Kommentarer
Postat av: mooa ^^

Har du stalltjänst i helgen? :(

2011-04-06 @ 21:17:25
URL: http://moatodal.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Japp :)

2011-04-07 @ 07:39:19
URL: http://josefinzander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0