Vår shopping! :D

Visste ni att jag älskar  converse?? Nu vet ni det iaf! Jag vill ha ett par turkosa och ett par med något roligt mönster! Har redan ett par grå med mönster(egentligen för små, men älskar dom, så ibland tränger jag i foten ändå (Y)) och ett par vita vanliga. Även ett par svarta i läder, light modellen som egentligen är mammas ;)

Skulle inte tacka nej till dessa! (Har skor i samma modell som på översta bilden, de som var för små "/)
CONVERSE är grymt snyggt, och jag är typ galen i dom <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

OCH DU HAR TYP GJORT SÅ ATT JAG ÄR GALEN I DOM NU!!! :D

HIHIH PUSSS ALEXANDRA!!

2011-04-02 @ 00:34:03
URL: http://mertensia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0