Heldag för Johan Lundin!

Precis som rubriken säger har jag tränat för Johan, både ett banhoppningspass och ett terrängpass :D
Banhoppning: Först gick hoppningen sådär, Florran hoppade för stort och väntade inte på mig.
Men så fick han mig att ta mer i henne och inte ge mig ifall halvhalten inte gick igenom direkt, och då bara lossnade det!
Hon hoppade super, alla brutna linjer, höjder, kombinationer gick SUPER! Enda minuset är den eviga dragningen åt vänster men det är bara att jobba på!

Terräng: Även här gick det bra! Hoppade vårt högsta terränghinder hittilss- en pallisad med kort anridning! Älskar när det blir lite höjd så det känns lite i magen (Y) (Pallisad är ett hinder som är lutande- sök på google ;) )
Träningen gick allmänt bra och vi hoppade brutna linjer på nerhopp och det gick jättebra :)
Mycket bra tips om hur man ska rida an olika sorters hinder! :D
Film kommer imorgon då jag inte orkar pussla ihop en nu ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Tack! :D Va skit kul!

Låter som ni hade en lyckad dag också! :)

2011-08-28 @ 17:19:52
URL: http://josefinzander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0