Home!

Idag blev det snabbshopping, sprang till bussen o va allmänt fräsch i den härliga värmen! (Y)

Iaf red Florran i paddocken och hon har tydligen gått jättebra i veckan enligt mamma.
Först kom jag inte till henne i flyttningarna så mamma fick komma med sporrar och sedan gick det asbra :)
Hon var väldigt fin fram tills jag försökte få henne att trava av på lång tygel- då bara springer hon och vill inte alls slappna av som jag vill... Att träna på!

Imorgon blir det träning i banhoppning och terräng för Johan Lundin! Ska bli grymt kul och det tror jag Florran också kommer tycka ;)
Förhoppningsvis kan mamma filma+fota lite! :D
Bilder från förra träningen för Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0