Utvärdering av 2011

Året har varit både bra och dåligt!

Efter mycket slit kom jag nära en grym ponny- min Fire Flory. <3
I början gick allt väldigt fort, men med tiden blev vi otroligt samspelta. Vi hade väldigt roligt både på banvallen, vid havet och ute på terrängbanorna!
Men eftersom jag kände henne så väl kunde jag även känna direkt om något var fel..

Året avslutades med många veterinärbesök som inte hjälpte.. Hon skulle aldrig bli smärtfri och därför fick hon somna in..

Hon var en otrolig häst att rida, tror aldrig jag kommer få sitta på en sån som Florran igen. <3



Året avslutades också med att Nakita flyttade hem till mig och nu påbörjas en ny preiod av slit för att kunna rida henne på bästa sätt, och framför allt i rätt tempo. Därefter kommer allt falla på plats.

Men målen är fortfarande att kunna ta oss ut på  både hopp- och terrängbanan tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0