You can try, but never stop me!

Hej jag heter osäker.
Jag har ingen egen idè om någonting – så jag följer alla andra.
Jag har ingen egen smak – så jag tar det du har haft.
Vet ingenting & tror inte så mycket – men det funkar okey.
Söker uppmärksamhet i allt jag gör & det går inte så bra.
Ja e ganska plain & simple……
Gör du nåt, så gör jag det veckan efter.
Har aldrig haft en riktig vän – för jag är ingen själv

- Nellie Berntsson

Rätt träffande text faktiskt, om hur osäkra personer kan förstöra för alla andra. Men allra mest för sig själv, för de andra blir starka. Härdade. Den osäkra personen kommer aldrig lyckas förens h*n hittar sig själv.

För mig har Plönninge varit det stället som hjälpt mig att växa, istället för tvärtom.

Jag blir starkare för varje dag.

You can try but never stop me. This is what I'm made of!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0