Freeedag ...

Detta är nog den första gången jag inte är jätteglad för att det är fredag, jag ska nämligen ha stalljour hela helgen! :( Dessutom har alla där hemma lov nu, och jag får inte lov förrens nästa torsdag! Så kommer inte kunna träffa lika mycket folk nu "/.


Ikväll har jag varit hästskötare åt min klasskamrat Ida! Gjorde iordning Diwa medan hon knoppade.
*Sprayade svansen med pälsglans, borstade ut och flätade sedan för att få en lite vågig, tjockare svans.
*Ryktade först noggrant hela hästen och sprayade på lite pälsglans på baken och på halsen. Ryktade sedan tills pälsen blev lagom glansig :).
*Tvättade bort leran på benen och shamponerade de vita tecken på benen.

Det gick bra för dem, förutom att Diwa busade till det lite och bockade, hon taggar nämligen mycket i galoppen ;P.

Nu har jag duschat varmt och ligger med datan i sängen :) Väntar på att Ida och jag ska laga mat och kolla på film :D






Du vet att jag alltid kommer älska dig, att ingen kommer ersätta dig och att du för alltid har en stor del av mitt hjärta som ditt eget<3 Älskar dig Källstorps Lima <33    11/6- 2010 <3

Idag är det 8 månader sedan min vita ängel försvann från mig<3 Älskar dig, Källstorps Lima <3 Saknar dig jättemycket .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0