Hoppning!

Idag blev det Fjellare igen :D Fick önska häst så rick Dido och vi skulle ha hoppning.
Glömt att hon va så framtung så blev lite överraskad men mot slutet blev det bättre ;) Hoppade lite olika övningar och avslutade på studs-bruten linje-oxer! Ni fattar inte vad härligt hon hoppar :D:D <3 Fick en bra känsla i magen båda gångerna över oxern! :D Asglad! Så duktigt, duktig, duktig! Kändes som att hoppa Florran på provridningen :D

Bild på Dido från plonninge.se



Inte fått tag på Malin och vet inte om jag orkar bli medlem i Plönningeryttarna för en klubbtävling? Kan ju snart tävla Florran, så tror jag skiter i det! "/. Annars hade jag nog velat vara med, men nu får jag peppa Ida och Claudia istället ;) Funderar på att rida vanligt ändå på någon av skolhästarna? Har för mig att det var gratis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0