Ridning

Idag så hoppade jag över frukosten för att jag var så trött och åt lite på rummet istället. Sedan missade jag bussen till Fjellare, igen.. 

Vi hade jättemycket stalltjänst idag så det blev väldigt stressigt då vi var 8 personer på 4 stall. Yeeeyyy

Jag blev tilldelad Alure och fick reda på att vi hade bomövningar :). I början gick det sådär, men sedan mjuknade hon och jag kunde rida med bara ett lätt,lätt stöd i tyglen och hon gick i fin stadig form ! :D När vi kom till bomövningarna blev hon lite smågalen.. Bockade asmycket, så kom aldrig riktigt till ridning då jag galopperade på en volt med fyra bommar.. Fast jag tyckte det var jättekul med lite liv i hästen och jag satt iallafall kvar ;) Mycket nöjd, denna hästen gillar jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0