Ridningen idag!

Idag började jag som vanligt med lite horsemanshipövningar och sedan började jag värma upp lite lätt :) Testade att galoppera över en bom-upphöjd bom-bom på böjt spår, och först var det jätteostadigt för att jag satt helt fel! Så lade upp stigbyglarna och sa till mamma och matilda som var med: Sitter jag snett nu, då ramlar jag av! Sedan red jag på övningen igen och Voila! Helt perfekt! Sedan fortsatte jag rida utan stigbyglar och hon gick asbra! Jag tänkte på att själv va lätt i handen, satt rätt och hon bara kom! Jobbade på, var mjuk och vände sig perfekt för vikten! :D LÖVE <3
Florran är så gullig, den upphöjda bommen var max 20 cm och ändå blev hon superlycklig! xd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0