2010...

Kom på att jag kunde göra en liten "utvärdering" av 2010! :D

Bra saker som hänt 2010:
*Jag har träffat nya vänner
*Jag har fått mer självförtroende
*Jag har blivit liiiite bättre på att inte prata så mycket när man kollar på tv;) (enligt Jenny då)
*Jag har vänner som får mig att må bra <3
*Debuterade Fälttävlan!
*Hittat en ponny som passar min ridstil perfekt!
Dåliga saker som hänt 2010:
*Den bästa, snällaste och underbaraste ponnyn som finns i mitt hjärta föralltid lämnade mig <3
R.I.P Källstorps Lima <3
*Tappat kontakten med en vän som betyder mycket för mig
*Träffat på personer som får mig att må mindre bra



Och för första gången någonsin...., ska ni få en bild på bara mig :o
Detta är nästan en historisk händelse faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Sööt du är alex ! :D saknar dig <3

2011-01-03 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0