Busiga hästar

Idag var jag lite snabbare med mockningen (Y) och fick också göra hela stallet själv. Sedan vaccinerades några hästar, bland annat en unghingst som stod och gnäggade över allt o alla. Stressa upp sig själv så han blev svettig? Lille ponny x)..
Sedan fick jag rida :D Askul, det var svårt att försöka sluta fånle xd!
Red en jättesnäll valack som står i stallet för försäljning då ägaren fått andra intressen. Han var jättemjuk och töltade och travade med han ^^. Fick tölt när jag skulle ha trav ,då jag ska lätta på tyglen och rumpan om jag vill trava , och såklart skänkla då ;) Men jag satt kvar så då blev det tölt xP.
Ännu senare longerade jag ett lovade skimmelsto och blev näästan översprungen av två hästar som hade brått från hagen xP!
Bild från första gången jag satt på Florran :)


Sen åkte jag direkt till Florran och skrittade runt en halvtimme i ridhuset. Florran var glad över alla hinder i ridhuset, men blev sur när vi skulle gå då hon fattade att hon inte skulle få hoppa, stackars liten ;)
Hur var din dag? ;)

Kommentarer
Postat av: Sabina Zander

sv: hehe! La ju nyss upp inlägget ;)



Klart han har bra teknik! ;D Vi åkte till han för att dom sa att han va maxad men det va han inte :P Väldigt synd faktiskt.. - Men anars får vi väl byta då? hehe! ;)



Ses väl på Jensträningen? På läktarn tyvärr :P IGEN!! :O

2011-01-11 @ 23:21:29
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0