Dressyrträning

Idag har jag skrivit en uppsats till skolan och senare blev det dressyr träning för Annika. Jag red verkligen dåligt, men blev lite bättre mot slutet :). Gick tillbaka till ett gammalt fel när jag inte släppte ner knäna. Det hade jag jobbat bort nu på lovet, så hoppas det bara var tillfälligt "/.

Tränade på uppridningar, halter, skänkelvikningar och små volter. Hade svårt att få med henne på volten och det var rent allmänt dålig ridning från min sida. Så får se om det blev något bra på film alls x) Det är alltid såhär! När man inte har kameran med så går det skitbra och när man har med den går det skit (Y).

kolla denna länken för film :) lyckades inte bädda in den :(

http://www.youtube.com/watch?v=7D0QjfWOhZo

Kommentarer
Postat av: Sabina Zander

sv: ja! :D



Jepp, men det är inte säkert att det går med den musiken. ;)

2011-01-31 @ 06:57:49
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0