Modig Florran

Idag skrittade jag ut på terrängbanan igen och för säkerhetsskull hade jag halsring, ifall hon skulle bli rädd igen, men idag va hon en modig tjej ;)! Fick sällskap av Malin och hennes första ponny: C-ponnyn Bimman, trevligt, trevligt :) Sedan skrittade vi runt en halvtimme och när jag kom tillbaka till stalllet blev Florran irriterad över allt liv"/ Jag själv tyckte det var kul, men inte hon :P Så då blev hon suuuuur


Funderat på vilken färg jag ska ha på våran tävlingsoutfit, eller man kanske ska ha flera?

Vilka färger tycker ni hon passar bäst i?




Kommentarer
Postat av: Matilda A

Jag tycker hon passar i ljusrosa, ljusblå och den andra rosa. Men jag tycker chockrosa eller limegrön. =) <3

2011-01-07 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0