Orkar inte...

Jag är morgontrött och kommer knappt upp på morgonen. Jag har ont i ryggen och fötterna. Det känns som min ponny hatar mig och försöker sparka och bita mig när hon har lust och tillfälle. Bara skrittat på 3 veckor och när hon inte får arbeta blir hon surare än vanligt. Jag älskar mitt liv just nu...


..Inte speciellt, som ni kanske förstår. Men jag kommer ju få sova i helgen, och vila fötterna och ryggen. Det andra är lite mer komplicerat. Men Hinni vill att jag tar med henne till praktiken så han får kolla och han kan ge mig hjälp. Det behövs. Tror det blir på måndag! Nu i helgen hämtar vi vår nya begagnade boggie-transport med frontutlastning! Kommer för det mesta vara i stallet och kolla på Jens Fredricsson kursen med Sabina, på läktaren igen! ;)
Du är så söt när du är glad!! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Med mig oxå... ;)

2011-01-14 @ 07:43:23
URL: http://josefinzander.blogg.se/
Postat av: Matilda :D

Känner likadant om livet just nu alex, men de blir bra ska du se :D nice med ny transport! vad för någon ? ;)

kram <33

2011-01-14 @ 17:00:39
URL: http://pontiacbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0