Träning och Ullared

Idag åkte jag upp till stallet på förmiddag för Rehabträning för Anna igen! Gick mycket bra! Hon sa "om du lutar dig så långt bak att magmusklerna spänner, då sitter du rätt". Enkelt och bra att komma ihåg, och det gav resultat direkt :D Florran blev mycket rundare och djupare i formen och slappnade av mycket enklare ^^. Jag har ridit mer så barbacka men inte fått till tekniken i sadlen ordentligt förrens nu :D
Sedan blev det en snabbvisit i Ullared med Pappa (Y) :D Tror aldrig jag varit så effektiv, kan i och för sig bero på att jag inte tyckte dom hade så mycket vanliga kläder eller det jag ville ha på hästavdelningen. Jag letade nämligen efter ett tredelat bett med fasta ringar, hackamore och ett tredelat fullcheek. Det fanns inget sådant "/... Men hittade lite andra saker hehe... Det går inte vara på Ullared utan att köpa något, fysikt omöjligt!


*Stor sovtröja med Hello Kitty
*Hårinpackning
*Ljusgrön grimma med ett mjukt gummiaktigt foder som är asbra <3 Har redan denna modellen i ljusblå ;) Tycker det är sött mönster också, även om vissa sagt att de liknar grisar x)
*Benreflexer till Florran
*Hovolja, bara att hoppas att den är bra!!
*Vita handskar, mamma tjatar om att man mååååste ha det om man ska tävla dressyr ;)
*Tjocka ridstrumpor
*Ridtshirt Copperfield
*Film: She's the man för 50:-
Nu ska jag nog kunna hålla ut till Göteborg horse show! Ska dit på lördagen med mamma <3 Någon mer som ska dit? :D

Kommentarer
Postat av: mooa ^^

Ja, de e små hästgrisar på grimman ju! ^^ Fast dom e rikigt sööta! :D

Btw! Jag har en exakt likadan sån hello kitty sovtröja ! ;D

2011-01-23 @ 01:35:00
URL: http://moatodal.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Kan glädja dig med att hovoljan är super, har också den! :)



Jag ska också till GHS, men på söndagen dock.

2011-01-30 @ 10:44:40
URL: http://rrebs.blogg.se/
Postat av: Erica

hehe, jag ska också dit på lördag, till Göteborgs bästa SHOW!! Sågs inte vi där förra året??

Jag åker från Oskarström med mina damer ;))

2011-01-31 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0