Wow..

Idag kom jag sent till praktiken, eftersom jag hade med Florran :). Hon fick gå ut i en liten hage, bättre än ingenting! Hon såg ganska nöjd ut, men gav dom små hästarna nyfikna blickar när de töltade förbi ;). Mockade, fixade vatten, släppte ut, gjorde praktikfrågorna och tog in. Sedan sopade jag och därefter kom mamma och då skulle Hinni precis börja med Florran! :D

WOW! Nu har man ju lite hopp, det går faktiskt! Han övade täckespå- och avtagning, att kunna röra hela kroppen och få henne att flytta sig dit han ville. Han jobbade efter att hon skulle ge efter för tryck och då klappade han på stället som irriterade henne tills hon slutade hota honom! :D Så blir att jobba på detta, men känns som det kan funka nu iaf, hon ska bara få mer respekt och förtroende för mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på tjejen!! Du kommer att komma långt med detta i din ryggsäck. Jag förstår om det är jobbigt ibland men det är bara att kämpa!! Önskar dig all lycka!!!!! :))

2011-01-19 @ 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0