Hoppning!!

Idag hade jag bestämt mig för lite klättring och hoppning- men fick ändra mig då det eldades i backen och ja.. Hästar brukar inte tycka om eld ;) ( Florran kände röken på låångt avstånd). Så sket i det och red fram på ängen med Lotte i åtanken! Gick skitbra :D

Sedan började skutta över hindrerna som alltid står uppställda. Tycker det är jättekul när man kan komma lite sådär "åh där är ett hinder- det hoppar vi! och kolla där är ett till! Perfekt!"
Det blir lite mer flyt i det hela då :)
Sedan höjde vi upp och hoppade denna bana!

Hon var spänd och tryckte sig mot första hindret( röken kändes där) men det hela gick mycket rytmiskt och avspänt när vi kom mot första hindret och sedan resten av den lilla banan!
Jag svängde bara med benen och vikten och det trivdes Florran med bäst såklart :)
Det kändes bara så lätt och enkelt och bra idag:D

Kommentarer
Postat av: anita

Hästen Rindill, vad heter han mer? hur gammal är han?

2011-07-23 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0