LOTTE TRÄNING!!

Idag åkte jag och mamma hela vägen ner till Smygehuk, som är Skånes, nej Sveriges sydligaste udde! ;)
Gick verkligen bra!! Hon är så grymt bra, "slappna av lite där", "ta i höger tyglen" och sedan i galoppen kunde jag bara länga ut tyglarna och hon fortsatte bära sig superbra! Varför finns inte hon på Gark längre, himla synd!
Ett tips va: "Om inte du slappnar av i din nacke, kan inte heller hästen göra det". Fråga mig inte hur, men det stämmer..!

Slänge nog upp lite filmklipp också! Imorgon (A)..

Fick massor av tips, och om vi kan samla ihop folk kan hon tänka sig att ha en kurs på Gark! Det hade varit skitbra! Och eftersom jag vet att ni läser detta Zanders- hon saknar er "tvillingsystrarna" ;)
På filmen här nedan finns det stunder som inte är så vackra, men det är för att ni ska se hur bra hon är som instruktör! Alla ridlärare borde va som hon! Hon ger sig inte, hjälper en och berömmer- PERFECT! :D

Kommentarer
Postat av: Sabina Zander - en junior med en fyraåring

Oh! Vad orättvist!! Jag vill också!! :D

Nä va gulligt! <33



Hon MÅSTE komma hit!! :D sa hon hur många hon ville ha? :)

2011-07-20 @ 00:03:01
URL: http://szander.blogg.se/
Postat av: Sabina Zander - en junior med en fyraåring

sv: Hon är utan tvekan den bästa dresstrnaren jag ridit för iaf! :D

hihi! :) ja han är ju påväg igång nu, skrittar denhär veckan sedan skogen en vecka och sedan ska vi vara igång igen. :)



men det skulle ju vara hur kul som helst om det finns tillräckligt många! Jag och josse vill ju såklart vara med. ;D måste ju bara passa med tävlingar och sånt efter som det är på helgen.. :/ men det ska nog lösa sig. :) vi får höra runt lite. :D

2011-07-21 @ 00:19:35
URL: http://szander.blogg.se/
Postat av: Josefin

Gud va kul! :D Va coolt att hon kom ihåg oss :) <3

Hade varit grymt härligt om hon kunde komma upp hit o hålla träning :D Shit va kul de hade varit! :D

2011-07-21 @ 00:29:38
URL: http://josefinzander.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men kvinna! Varför kände du aldrig att du var bredvid mitt hus? :D

2011-08-08 @ 10:57:31
URL: http://evvolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0