Under E6:an...

Florran har faktiskt fixat en sak här nere i skåne över förväntan! Hon har mött tåg, gått under en full trafikerad E6a och det också genom en tunnel! Tummen upp för detta!

Igår skrittade jag( och mamma cyklade) ut en lång runda eftersom hon tränat hårt dagen innan. Det gick bra som sagt, och hon var också väldigt lösgjord. Däremot fick jag inte riktigt till halvhalterna igår "/.. Blir att fortsätta öva på dom bara :P

IDAG! Så har jag faktiskt varit ute och sprungit nu på förmiddagen :D Stolt över mig själv (Y) I eftermiddag så ska jag
, eller mamma, köra ett lösgörande dressyrpass inför morgondagens tävling på Hästhagens Ryttarförening :)
Där ska vi hoppa LC+5 och LB och jag tror det kommer gå jättebra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0